keskiviikko 29. tammikuuta 2014

Ystävän hartioita lämmittämään :)

Ja yllätys yllätys taas tipahti puikoiltani revontulihuivi ;)

Tämä lähtee ensi viikon alussa lämmittämään ystävän harteita :) Ole hyvä Heidi !


Lankaa kului 102 grammaa, huivin aloitin 29.12.13 ja se valmistui 26.1.14.


Jospa tämä lämmittäisi kesällä uuden mekkosi päällä harteitasi tulevissa juhlissa :) Saahan sitä toki nyt jo talvellakin käyttää lämmittimenä ;)

Enkä siis vieläkään ole kyllästynyt näiden tekemiseen ;) Jonossa on halukkaita näille, kannatti siis avata suunsa kyllä niitä huivin haluajia vieä löytyy :)

Minä olen ollut kuumeessa kotona alkuviikon, vielä on melkoisen voimaton olo, mutta eiköhän tauti ole kuitenkin jo paremmalla puolella. Paljon olen nukkunut, mistä lie tuota unta riittääkin...

Mukavaa loppu viikkoa kaikille :)

6 kommenttia:

  1. Toi lanka ja toi malli - toimii edelleen.

    VastaaPoista
  2. Oih, kiitos! Minä niin odotan, että huivi saapuu lämmittämään minun kaulaa :). Saa entinen revontulihuivi siirtyä nyt hetkeksi sivuun :).

    Häihin pääsee huivi mukaan <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuossahan tuo pakattuna on.. Sais nämä sairastelut loppua, niin sais jotain aikaankin... Laitan tulemaan lähipäivinä, maltahan odottaa :)

      Poista