tiistai 25. helmikuuta 2014

Ja taas ja taas ja taas ja taas...

Eli tietysti revontulihuivi ;)





Lankana vironvilla, ah mikä väri! Tämän värinen on varmaan neulottava itsellenikin :) Lankaa kului 167 grammaa, huivi aloitettu 19.1.14 ja valmistui 19.2.14 (oikeasti oli valmiina ainakin viikon ennenkuin sain pääteltyä ja silloin saan merkata vasta valmiiksi työksi kun on se tylsin osakin eli päättely tehty ;) )

Tämän sai työkaveri hartoitaan lämmittämään, itse on minulle langan tuonut ja pitkän toimitusajan jälkeen sai tämän viime viikolla :)



Tämä on 69. minun puikoiltani tipahtanut revontulihuivi ja aina vaan tykkään mallista ;)

Ihanaista loppu viikkoa kaikille! Jäi hiihtäminen haaveeksi tälle talvelle, meillä ei juuri lunta enää ole... Sais sulaa nuo vähätkn pois pikaisesti niin pääsisin polkupyörällä töihin :)

10 kommenttia:

  1. Todella kivat värit on tässäkin huivissa.

    VastaaPoista
  2. Jo otsikosta arvasin mitä täältä paljastuu ;) Ens viikolla lisää huivilankoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih :) Todellakitodellakitodellaki lisää lankaa :)

      Poista
  3. Kaunis huivi! :) Meidän perhe on pyöräillyt koko talven säällä kuin säällä. Lapsetkin käyvät 3 km päässä harrastuksissaan pyörällä, niin sateella, liukkaalla kuin -25 asteen pakkasella. Ei se talvi pyöräilyä estä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Mun pyörä on vaan ihan kesäkäyttöinen eli en ole siihen talvirenkaita hommannut. Olen mä sitäkin pohtinut, mutta tuo mun työmatka on niin mäkistä maastoa etten uskaltaisi päästellä talvella alas niitä mäkiä (kun en kesälläkään oikein uskalla :) ) Ja osittain sellaista matkaa etteivät pidä kunnossa talvella. Minä mukavuudenhaluisena haluan neuloa työmatkat edes nyt sitten talvella :D
      Mutta oikeassa olet, on se ihan talvellakin mahdollista :)

      Poista
  4. Oikeassa olet, värit ovat kauniit! Minä olen edelleenkin tehnyt vain yhden revontulen, vaikka malli kaunis onkin.

    VastaaPoista